ღ♥ღMuSiCaLღ♥ღ

ღ♥ღگیتاریست عاشقღ♥ღ

ღ♥ღMuSiCaLღ♥ღ

ღ♥ღگیتاریست عاشقღ♥ღ

صبرک علی نانسی عجرم

 


صبرک علی انت یا

تحملت نسبت به من تو ای

یا حبیبی یا ابو قلب قاسی

ای عزیزم ای صاحب دل سنگ

بتسبنی لیه متنهده

چرا من را رها می کنی اندوهگینم

و حا اموت کده علیک یا ناسی

و اینطور من از دستت خواهم مرد ای کسی که فراموشم کردی

طیب و حیاة ما شغلتنی

خوبی و زندگی آنچه مشغولم کرده است

یا انا یا انت یا واد حتحنلی

یا من یا تو یا عشق از بین خواهد برد

علمتنی اتقل قوی

به من یاد دادی بسیار سخت باشم

علشان ترجع و تحبنی

تا تو برگردی و مرا دوست داشته باشی

عایز تنسانی طیب ما تقول و بلاش لف و دوران

می خواهی فراموشم کنی خوبه ولی فقط می چرخانی و می گردانی

بس اما ابعد عنک وانساک متکونش فی یوم زعلان

تا ازت دور شدم و فراموشت کردم نمی خواهی حتی در یک روز قهر باشی

و حیاة ما تعبت عشان بهواک و انت استهرت کتیر

و در عمرم مثل عشقت رنج نکشیدم و تو باعث شدی شب های بسیاری بیدار باشم

لازم اوریک لازم اخلیک تتعب قوی م التفکیر

باید نشانت دهم باید رهایت کنم تا بسیار از فکر کردن خسته شوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد