ღ♥ღMuSiCaLღ♥ღ

ღ♥ღگیتاریست عاشقღ♥ღ

ღ♥ღMuSiCaLღ♥ღ

ღ♥ღگیتاریست عاشقღ♥ღ

آکورد گیتار مریم از آرتین به همراه یک کلیپ

 

آکورد فوق العاده خوشگل مریم از آرتین رو براتون میزارم امیدوارم که خوشتون بیاد این ترانه از لحاظ ریتمیک بسیار زیبا هست با ریتم ۶/۸ ریتمیک نوع دوم بزنینش ۵ ضربی همراه با تکنیک آپاگادو


ریتم ۸/۶ ریتمیک مراه با تکنیک آپاگادو ۵ ضربی

همه دنیای من نگاه مریم میشینم یه عمری چشم به راه مریم
منو میرسونه تا شبای رویا چهره قشنگ و مثل ماه مریم

دلم آروم نداره بی قراره گریه هر شبم بی اختیاره
گل مریم همه دار و ندارم غیر مریم کسی رو دوست ندارم

نگاه کن تو چشام مریم عزیز رویاهام مریم
پس کی ما من میشی من تو رو میخوام مریم

آرزومه که بیاد مال خودم شه تو نگاهش نشون از عاشقی باشه
دوست دارم دستاشو تو دستم بگیرم

وقتی که چشماشو میبنده بمیرم
دوست دارم زندگیمو براش بزارم آسمونمو و براش هدیه بیارم

بشینم هر شب و هر شب سر راهش تا چشمم بیفته تو چشم سیاهش 

 

آکورد و لینک دانلود کلیپ در ادامه مطلب

 

 

دانلود آکورد گیتار مریم از آرتین انلود از سرور اصلی وب سایت دونوازان

دانلود آکورد گیتار مریم از آرتین انلود از سرور ۴ shared

 

 

یک کلیپ از آرمیک برای دانلود گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد همون طور که میدونید آرمیک از بهترین های گیتار هستش البته این بهترین آهنگش نیست ولی تا اونجایی که من توی اینترنت دیدم تنها آهنگی که ویدیو شده در آینده براتون چند تا از آهنگ هاش رو که خودم هم گوش دادم برای دانلود میگذارم

دانلود 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد